Det har vart en hemsk dag!

Ja det har det sannerligen, men det har ändå gått bra så jag kan börja tänka på annat nu.
exempelvis tänker jag tänka på tanken av midsommar, solbrända brudar och öl, eller det var åtminstonde tanken, men nu drev jag iväg ännu längre med funderingarna och tänker nu berätta för er vad det är jag tänker, och det tänker jag skriva ner här nu på min blogg, som inte bara är tänkt utan ocskå genomförd. Tänk så det kan bli.  Tankarna vandrar iväg till grillkorv, eller grillat kött och potatisgrattäng, sill vid sidan om då det hör till vår svenska tradition och till det tänker jag att ett glas rött vin, eller kanske till och med några öl skulle passa bra till. Alltså jag tänkte inte röttvin till sillen, utan till köttet, till sillen är väl ändå tanken att man ska ha nubben, fast vad vet jag jag tror att jag låter tankarna skena iväg lite för långt nu, med andra ord tänker jag för mycket! Är det någon annan som har tänkt på det?


/Sundberg out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad du tänker... Hur solbränd kan man förövrigt bli i det här landet egentligen? :P

2009-06-20 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0