Egen lägenhet

Jag behöver ett fast jobb så jag kan skaffa mig en lägenhet tror jag bestämt..

Nu sitter jag i min allt för obekväma kontorsstol nere i vad numer är kallat för "bunkern". Med bunkern menar jag hela undervåningen egentligen. Det luktar lite unket från smutstvätten, den ingroda disken och från mig själv faktiskt, mest för att jag är rätt bakfull samt att jag har käkat kycklingsoppa två ggr idag.. mycket kryddstarkt!!! Den unkna lukten blandat med faktumet att nedervåningen så gott som aldrig blir exponerat för direkt solljus drar mina tankar till en bunker. och kort och gott därav : "the bunker". PLus att det låter astufft!

Jag såg nyss sista avsnittet på säsong 4, How i met your mother, och hoppas innerligen att det kommer en fortsättningen på detta mästerverk till serie. Annars kommer jag bli hemskt ledsen. booo...Det har vart mycket prat om serien från min sida den senaste tiden, men med all rätt. Man borde få tala fritt om något som påverkar en så mycket. Jag menar, jag har gått från att vara tuff, till att vara ashäftigt!!! Sen jag började se den. Jag har gått ifrån att vara känslomässigt störd till att vilja hitta the love of my life, men det är ändå helt ok om det dröjer tills jag fyller 35- 40 nånting. Jag har inte bråttom!  Och viktigast av allt!!!!!: Jag har insett att jag är fan stenhet i slips!!

c'mon drop 'em!
/Sundberg out

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag trodde bitterfittor bar hemstickade kjolar, men ack så jag bedrog mig.. :P

2009-06-15 @ 15:07:03
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0