Jag har så sjukt mycket myror i benen!

Jag vet inte var jag får min energi ifrån just nu!! En koppkaffe på morgonen och jag är jumpstarted och fucking redo att springa milen, bokstavligen!.. jag springer fan milen nästan varannan dag innan jag går till jobbet. Och de övriga varannan dagarna är det minst fem km. En kopp kaffe och jag kan bara inte stå still. Det kryper i hela kroppen och jag vill springa ut på gatan, hoppa över människor och skrika att jag är en älg.

efter detta vill jag bara säga att det finns inga psykiskt friska människor, bara olika grader av att ha något uppkört i röven!
om nu någon kan klura ut vad det betyder!


/sundberg out!

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jasså, är det i röven det sitter? Kanske ska ta och rensa lite där och se om doktorn friskförklarar mig då.. =)

2009-06-05 @ 21:22:35
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vaddå låta helt hypad? ;) Vf funkar inte kaffe så bra på mig?

2009-06-08 @ 00:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0