Suit up!

Heeeeej, har du träffat Henrik!

Jag har tack vare den bästa serien någonsin, "How i met your mother", nyligen insett hur jävla snygg jag är i kostym.
Dock har jag ingen kostym som passar mig bra, Jag ska vänta på mina ankommande löner spara mina penningar och sedan fucking köpa mig en enormt snygg kostym!! Suit up!!

Framtill dess får jag nöja mig med att jag ser extremt bra ut i slips!
Det ska slips och skjorthandlas tror jag bestämt!

Henriksundberg.blogg.se - En blogg fullknökad med awsomeness!!!!

Kommentarer
Postat av: Majkie

Har du alla säsongerna?? Jag har bara 4e kvar.. de första blev kvar i egypten.. vill ha!!!! sjuktg bra!

2009-06-14 @ 18:12:26
URL: http://susshi.blogg.se/
Postat av: Henrik!

Yes man jag har alla på datorn nu:D Är ruskigt bra, och längtar efter femte säsongen!

2009-06-14 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0