and now what?

Jag har gått i skolan, jag har fått ett jobb, jag har gjort lumpen, jag har haft en tjej, jag har blivit dumpad, jag har druckit mgi full, jag har rökt cigarretter, jag har snusat, jag har knullat en främling, jag har stulit en krona, jag har klippt gräs, jag har klippt mitt hår, jag har rest runt i världen, jag har varit på flykt, jag har drömt om nått bättre, jag har kännt mig trygg, jag har gråtit mig till sömns, jag har blivit drogad, jag har gjort en gravid, jag har sett en man dö, jag sprungit en mil, jag har åkt stridsfordon, jag har skjutit med vapen, jag har klättrat i träd, jag har förfalskat mitt legg, jag har varit ensam, jag har vart hel, jag har blivit påkörd av en bil......and now what?

Någonting är jävligt fel!!!!


Sundberg out"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0