Jag vill slå någon på käften

Med en baksmälla utan desslike, sitter jag här och trycker på tangenterna som låter 10 ggr starkare än normalt!
Nacken är stel och huvudvärken dundrar vid minsta rörelse. Gårdagen då, den borde man tycka skulle ha vart jätte bra. Men ärligt talat är det llite sisådär med det!
 Jag började kvällen med att dricka mig lagom go o rund på mitt vin jag tidigare på dagen inhandlat på mitt lokala systembolag, man ska ju vara miljövänlig nuför tiden med transportsträckor and what not!,
och sedan tog jag mig hem till mitt kära ex för att hämta en tröja jag glömt där för typ tre månader sedan! Och dum i huvudet som jag är så kan jag inte låta bli utan jag pressar upp mina förväntningar och mtit hopp om att kasnke, det skulle ju möjligtvis finnas en chans att hon tycker lite om mig fortfarande, och jag fattar itne hur jävla dum i huvudet man akn bli. Vi satt på hennes trapp en stund och pratade om ingenting, och vi avslutade ocskå samtalet med att prata om ignenting. När jag gick där ifrån känndes det faktiskt lite bättre och lite lättare att leva, att andas och att tänka.
 Jag anslöt mig till en grupp med människor i slottskogen där jag kännde Niklas, de var trevligt, massa nya människro och jag hade ju som sagt mitt vin med mig. Det tog ganska snart slut då jag bjöd niklas på ett par glas.

Sedan hörde jag av mig till Jonte, som satt med mitt ex på en krog, och jag tog mig dit. Det var här det började gå fel, jag tänker nog inte efter riktgit, alkohol och ex och en krog fullsatt med knepiga människro det är ignen bra kombination.
Nåväl jag satt och diskuterade med ett par komunister större delen av kvällen medan min ex satt ca 40 cm ifrån mig och råhångla med nån jävla brud!!!!!!! Tack för att du är så kännslig !!

Jag är sjukt bitter, bakis och besviken!

/Sundberg out!

Kommentarer
Postat av: Majkie

Fuck em! Henrik för bådas skull måste du komma hit så vi kan ställa saker och ting till rätta i våra av kvinnor sjukt förvridna sinnen.

2009-05-25 @ 13:30:32
URL: http://susshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0